Шановний клієнте, ми Вас щиро цінуємо! Якщо Ви незадоволені нашим сервісом, якістю обслуговування, ставленням персоналу до Вас, прохання повідомити про це на номер гарячої лінії 0675044969
Search
Generic filters
Exact matches only
0
В корзине 0 товаров На сумму Оформить заказ

Дропшиппінг

“VITAN” запрошує до співпраці всіх бажаючих працювати за системою прямих поставок (за Дропшиппінг)!

Ми забезпечимо Вам:

1. Якісний товар (проводиться в Україні згідно з технічними умовами, є всі необхідні документи, що підтверджують якість і безпеку матеріалів і готових виробів).

2. Затребуваний асортимент (ми уважно стежимо за тенденціями ринку, освоюємо виробництво цікавих новинок і вводимо в асортимент тільки той товар, який користується попитом).

3. Постійна наявність на складі всього асортименту.

4. Надійну упаковку товару (кожна одиниця складних меблів відпускається в футлярі неодноразового застосування, а санки – в міцному поліетиленовому мішку).

5. Ефективні рекламно-інформаційні матеріали (якісні фото в jpeg, опису технічних характеристик в docx, каталоги в pdf).

6. Прозорі, чесні і рівні умови співпраці.

7. Гарантію якості (повернення виробничого браку здійснюється за рахунок постачальника).

Ми пропонуємо два варіанти співпраці:

1) Для оптових покупців – безкоштовну щотижневу доставку власним транспортом. Мінімальна сума замовлення 2500 Грн.

2) Для бажаючих працювати по Дропшиппінг – щоденна відправка товару перевізниками: Нова Пошта, за рахунок кінцевого споживача.

УМОВИ СПІВПРАЦІ

1) Товар відправляємо Новою поштою щодня. Якщо замовлення надійшло до 13.00, відправляємо в цей же день. Після відправки товару, на Вашу електронну скриньку надійде лист з номером Товарно-транспортної накладної (ТТН).

2) Форма оплати:

– Передоплата на картку ПриватБанку.

– Накладений платіж. У разі відвантаження товару по накладеному платежу, Ваш заробіток оплачуємо протягом тижня з моменту отримання платежу (або інший термін, за погодженням сторін). У разі, якщо клієнт не забрав товар, то витрати з доставки оплачуєте Ви.

3) Замовлення відправляйте на пошту [email protected] , в листі вказуйте назву інтернет-магазину, необхідну інформацію для відправки замовлення. У разі відвантаження садових гойдалок, необхідно вказувати вантажні відділення Нової пошти.

4) Гойдалки садові відвантажуємо по передоплаті 100% або з частковою оплатою у розмірі 1000 грн.

ДЛЯ ПОЧАТКУ СПІВРОБІТНИЦТВА НЕОБХІДНО:

1) Відправити нижчеперелічену інформацію для реєстрації на [email protected]: контактна особа, номер телефону, електронну пошту, місто, адреса, назва інтернет-магазину, номер картки ПриватБанку (ПІБ власника карти) .

2) Необхідна інформація для ознайомлення і наповнення власного ресурсу по посиланнями, наведеними нижче. Ціни на Вашому сайті повинні бути не нижче рекомендованою роздрібною ціною (РРЦ в прайсі).

Всі права захищені © 2020 Ціна на сайті носить інформаційний характер і не є публічною офертою.