Шановний клієнте! Якщо ви помітили неякісне обслуговування Вас нашим персоналом, просимо повідомити на гарячу лінію (096) 322-32-32
Каталог товарів
Search
Generic filters
Exact matches only
0
В корзине 0 товаров На сумму Оформить заказ

Дропшиппінг

“VITAN” запрошує до співпраці всіх бажаючих працювати за системою прямих поставок (за Дропшиппінг)!

Ми забезпечимо Вам:

1. Якісний товар (проводиться в Україні згідно з технічними умовами, є всі необхідні документи, що підтверджують якість і безпеку матеріалів і готових виробів).

2. Затребуваний асортимент (ми уважно стежимо за тенденціями ринку, освоюємо виробництво цікавих новинок і вводимо в асортимент тільки той товар, який користується попитом).

3. Постійна наявність на складі всього асортименту.

4. Надійну упаковку товару (кожна одиниця складних меблів відпускається в футлярі неодноразового застосування, а санки – в міцному поліетиленовому мішку).

5. Ефективні рекламно-інформаційні матеріали (якісні фото в jpeg, опису технічних характеристик в docx, каталоги в pdf).

6. Прозорі, чесні і рівні умови співпраці.

7. Гарантію якості (повернення виробничого браку здійснюється за рахунок постачальника).

Ми пропонуємо два варіанти співпраці:

1) Для оптових покупців – безкоштовну щотижневу доставку власним транспортом. Мінімальна сума замовлення 2500 Грн.

2) Для бажаючих працювати по Дропшиппінг – щоденна відправка товару перевізниками: Нова Пошта, за рахунок кінцевого споживача.

УМОВИ СПІВПРАЦІ

1) Товар відправляємо Новою поштою щодня. Якщо замовлення надійшло до 13.00, відправляємо в цей же день. Після відправки товару, на Вашу електронну скриньку надійде лист з номером Товарно-транспортної накладної (ТТН).

2) Форма оплати:

– Передоплата на картку ПриватБанку.

– Накладений платіж. У разі відвантаження товару по накладеному платежу, Ваш заробіток оплачуємо протягом тижня з моменту отримання платежу (або інший термін, за погодженням сторін). У разі, якщо клієнт не забрав товар, то витрати з доставки оплачуєте Ви.

3) Замовлення відправляйте на пошту [email protected] , в листі вказуйте назву інтернет-магазину, необхідну інформацію для відправки замовлення. У разі відвантаження садових гойдалок, необхідно вказувати вантажні відділення Нової пошти.

4) Гойдалки садові відвантажуємо по передоплаті 100% або з частковою оплатою у розмірі 1000 грн.

ДЛЯ ПОЧАТКУ СПІВРОБІТНИЦТВА НЕОБХІДНО:

1) Відправити нижчеперелічену інформацію для реєстрації на [email protected]: контактна особа, номер телефону, електронну пошту, місто, адреса, назва інтернет-магазину, номер картки ПриватБанку (ПІБ власника карти) .

2) Необхідна інформація для ознайомлення і наповнення власного ресурсу по посиланнями, наведеними нижче. Ціни на Вашому сайті повинні бути не нижче рекомендованою роздрібною ціною (РРЦ в прайсі).

Всі права захищені © 2020 Ціна на сайті носить інформаційний характер і не є публічною офертою.